Na ką atėjo metas apžvelgti šios vasaros paskutiniosios baidarių plaukimo ekskpedicijos turizmo infrastruktūrą. Prieš akis prioritetinė vandens turizmo trasa – Dubysa. Ši upė siekia 131km. yra trumpiausia mūsų plaukiama upė šiais metais, bet tikimės, kad maloniai mus stebins. Savo pirmos dienos plaukimą planuojame pradėti vietovėje tarp Burbaičių ir Kibučių ir baigti ties Lyduvėnais, antrąją – nuo Lyduvėnų iki Ariogalos, na ir trečiąją dieną įveiksime paskutinę atkarpą nuo pastarosios gyvenvietės iki Nemuno intako. Nusimato smagus plaukimas!

14009947_10154238226640708_1730139564_nTad pradedame apžvalgą. Stebime vaizdą pro langą – diena lietinga ir šalta – „vasariškos“ oro sąlygos tikrai labai lepina. Nusiteikiame ryžtingai, sėdame į juoduliuką ir pirmyn į trasą! Jei prieš tai turėti maršrutai buvo gana gerai žinomi, tai šįkart važiavome ganėtinai aklinai, nenumanydami, kas mūsų laukia. Važiuoti teko ir su GPS, žemėlapiais, nežinių stotelėmis, apsisukimais ir kt. Kelionė atrodo gana tolima, tačiau pasiplepsėdami gana greitai pasiekiama savo plaukimo atspirties tašką – laukymę be pavadinimo tarp Burbaičių ir Kibučių gyvenviečių. Aplink nė gyvos dvasios, žvirkeliai, bet Dubysa mums tinka – srauni, ganėtinai plati, nuo kasdienių kritulių nenusekusi. Greitai pafotografuojam, pafilmuojam ir bėgam atgal į mašiniuką – lyja.

Važiuojame toliau apžiūrėti Dubysos slėnio prie Bubių piliakalnio. Gamtos vaizdai čia tiesiog gniaužiantys kvapą – matome kaip mūsų gražuolė Dubysa įteka į Bubių tvenkinį, kokie žali Lietuvos miškai, kaip puikiai stūkso piliakalnis ir kaip skaniai kvepia oras po lietaus. Tiesiog pasaka! 13957364_10154238223575708_1487257398_nAplinka puikiai sutvarkyta – įrengtos persirengimo kabinos bei tinklinio aikštelė, tvenkinyje plūduriuoja vandens dviračiai tik gaila vandalai nuniokojo informacinius stendus.. O kol mes žvalgomės – aplink vėl nė gyvos dvasios. Tad skubame toliau žvalgytis.

Privažiuojame savo pirmosios dienos nakvynės vietą ties Lyduvėnais – „Pakalnės“ kaimo turizmo sodybą, kur mus maloniai pasitinka įstaigos administratorė. Moteris maloniai papasakojo apie sodybos infrastruktūrą ir kainas. Atsisveikiname, sėdame į mašiniuką ir išvažiuojant iš sodybos matome nuorodą prie Lyduvėnų geležinkelio tilto. Sužinojęs, jog nesu mačiusi šio gražuolio, Edgaras suka į šoną ir veža mane naujai pažinčiai. O ji tikrai džiaugsminga! Įstabus, aukštas ir tvirtas – tikras grožis akims. Kad ir kaip malonu buvo jį stebėti, tačiau vėl lašnoja.. Atsisveikiname ir važiuojame toliau. 13923492_646868848812152_5522005915028418616_o

Esame šalia Raseinių – reikia užsukti į turizmo informacijos centrą. Nežinome, ko tikėtis, bijome, kad nepasikartotų situacija turėta Tauragėje. Tačiau čia mus džiugiai pasitiko TIC’o darbuotojos ir suteikė visą rūpimą informaciją – žemėlapius su Dubysos trasa, turizmo sodybų kontaktus (vis dėl paskutinis plaukimas, data nežinoma, bet gali būti ir rugsėjo mėnuo, palapinėse gali būti per šalta, tad reikia išsiklausinėti visko). Mergaitė ne tik davė reikiamą informaciją, bet ir apdovanojo suvenyrais bei noriai domėjosi mūsų projektu. Tikra muzika mūsų ausims! Išeiname iš TIC’o ir per radiją išgirstame apie avariją magistralėje prie Raseinių, esame kaip ir įkalinti čia. Pilvai groja maršus tad važiuojame valgyti. Sotūs ir laimingi žiūrime į laikrodį – šiandien kelionę reikia baigti – 18val. reikia riedėti namo.

Taigi, apvažiavome tikrai nemažai, pamatėme ir sužinojome tai, kas mums rūpėjo – esame patenkinti 🙂